↬ Adaugă / Șterge cerere

Vânzare directă

Clientul știe exact ce vrea, iar reperul comandat nu necesită identificare (ex.: un bidon cu lichid de parbriz).

Practic, nu ne interesează nici datele de identificare ale clientului, nici ale vehiculului.

It's easy! Gestiune clienți
↬ magazin piese auto

It's easy! Gestiune comenzi clienti magazin piese auto online și dezmembrări

Generează o comandă nouă prin vânzare directă

Sunt cazuri în care datele de identificare ale clientului sau vehiculului nu prezintă interes. Clientul intră în magazin și nu vrea să plece cu mâna goală. Atunci cere un “mizilic”.

Bineeee… Nu chiar un mizilic. Poate cere un odorizant pentru mașină sau un abțibild cu “Bebe la bord”. Știe exact ce vrea, nu e nevoie de identificarea piesei, avem în raft și nu vrem să pierdem prea mult timp. Nici noi, nici clientul.

Ar fi bună o “scurtătură”. Ne-am gândit chiar și la asta. Avem exact ce-ți trebuie!

Nu-i așa că e mai simplu cu noi?

 

Testeaza gratuit si cumpara ieftin cel mai bun program de gestiune comenzi clienti magazin piese auto online și dezmembrări

Pasul 1. Folosește meniul

Deschide meniul din dreapta și selectează sub-meniul “Adaugă / Șterge cerere” ↦ “Vânzare directă (cerere nouă)“.
It's easy! Aplicatie / program pentru gestiunea clientilor, ofertelor si comenzilor unui magazin de piese auto fizic, online și dezmembrări

Pasul 1. Folosește meniul

It's easy! Aplicatie / program pentru gestiunea clientilor, ofertelor si comenzilor unui magazin de piese auto fizic, online și dezmembrări
Deschide meniul din dreapta și selectează sub-meniul “Adaugă / Șterge cerere” ↦ “Vânzare directă (cerere nouă)“.
It's easy! Aplicatie / program pentru gestiunea clientilor, ofertelor si comenzilor unui magazin de piese auto online și dezmembrări

Pasul 2. Completează datele

  1. Agent ↦ Primește valoarea “Client magazin”
  2. Client ↦ Primește valoarea “Vânzare directă”
  3. Lista reperelor comandate
  4. Date de identificare produs

Status-ul comenzii este “Comandă livrată integral”. Trebuie doar să o scazi din gestiune.

Mai ai de făcut un singur pas: salvează comanda.

Dacă este nevoie, în continuare, pot fi aplicate procedurile deja cunoscute: adaugă un reper nou, editează, returnează sau șterge un reper.

Pasul 2. Completează datele

It's easy! Aplicatie / program pentru gestiunea clientilor, ofertelor si comenzilor unui magazin de piese auto fizic, online și dezmembrări
  1. Agent ↦ Primește valoarea “Client magazin”
  2. Client ↦ Primește valoarea “Vânzare directă”
  3. Lista reperelor comandate
  4. Date de identificare produs

Status-ul comenzii este “Comandă livrată integral”. Trebuie doar să o scazi din gestiune.

Mai ai de făcut un singur pas: salvează comanda.

Dacă este nevoie, în continuare, pot fi aplicate procedurile deja cunoscute: adaugă un reper nou, editează, returnează sau șterge un reper.

↬ Adaugă / Șterge cerere

Vânzare directă

Clientul știe exact ce vrea, iar reperul comandat nu necesită identificare (ex.: un bidon cu lichid de parbriz).

Practic, nu ne interesează nici datele de identificare ale clientului, nici ale vehiculului.

It's easy! Gestiune comenzi clienti magazin piese auto online și dezmembrări

Generează o comandă nouă prin vânzare directă

Sunt cazuri în care datele de identificare ale clientului sau vehiculului nu prezintă interes. Clientul intră în magazin și nu vrea să plece cu mâna goală. Atunci cere un “mizilic”.

Bineeee… Nu chiar un mizilic. Poate cere un odorizant pentru mașină sau un abțibild cu “Bebe la bord”. Știe exact ce vrea, nu e nevoie de identificarea piesei, avem în raft și nu vrem să pierdem prea mult timp. Nici noi, nici clientul.

Ar fi bună o “scurtătură”. Ne-am gândit chiar și la asta. Avem exact ce-ți trebuie!

Nu-i așa că e mai simplu cu noi?

 

Testeaza gratuit si cumpara ieftin cel mai bun program de gestiune comenzi clienti magazin piese auto online și dezmembrări

Pasul 1. Folosește meniul

Deschide meniul din dreapta și selectează sub-meniul “Adaugă / Șterge cerere” ↦ “Vânzare directă (cerere nouă)“.
It's easy! Aplicatie / program pentru gestiunea clientilor, ofertelor si comenzilor unui magazin de piese auto fizic, online și dezmembrări

Pasul 1. Folosește meniul

It's easy! Aplicatie / program pentru gestiunea clientilor, ofertelor si comenzilor unui magazin de piese auto fizic, online și dezmembrări
Deschide meniul din dreapta și selectează sub-meniul “Adaugă / Șterge cerere” ↦ “Vânzare directă (cerere nouă)“.
It's easy! Aplicatie / program pentru gestiunea clientilor, ofertelor si comenzilor unui magazin de piese auto online și dezmembrări

Pasul 2. Completează datele

  1. Agent ↦ Primește valoarea “Client magazin”
  2. Client ↦ Primește valoarea “Vânzare directă”
  3. Lista reperelor comandate
  4. Date de identificare produs

Status-ul comenzii este “Comandă livrată integral”. Trebuie doar să o scazi din gestiune.

Mai ai de făcut un singur pas: salvează comanda.

Dacă este nevoie, în continuare, pot fi aplicate procedurile deja cunoscute: adaugă un reper nou, editează, returnează sau șterge un reper.

Pasul 2. Completează datele

It's easy! Aplicatie / program pentru gestiunea clientilor, ofertelor si comenzilor unui magazin de piese auto fizic, online și dezmembrări
  1. Agent ↦ Primește valoarea “Client magazin”
  2. Client ↦ Primește valoarea “Vânzare directă”
  3. Lista reperelor comandate
  4. Date de identificare produs

Status-ul comenzii este “Comandă livrată integral”. Trebuie doar să o scazi din gestiune.

Mai ai de făcut un singur pas: salvează comanda.

Dacă este nevoie, în continuare, pot fi aplicate procedurile deja cunoscute: adaugă un reper nou, editează, returnează sau șterge un reper.

↬ Editează rapid cererea curentă

↬ Editează cererea curentă

↬ Editează repere cererea curentă

↬ Adaugă / Șterge cerere

↬ Scurtături

↬ Rapoarte

↬ Administrează

↬ Configurează aplicația

↬ Diverse

Înștiințare

Noi și terți selectați folosim cookie-uri sau tehnologii similare în scopuri tehnice cu acordul dumneavoastră,  așa cum este specificat în Politica de confidențialitate.

Vă puteți da acordul pentru utilizarea unor astfel de tehnologii prin acceptarea și închiderea acestei notificări și prin continuarea navigării pe acest website.