↬ Editează repere cerere curentă

Returnarea unui reper

Gestionarea retururilor poate da multă bătaie de cap. Dacă nu sunt urmărite… Dar asta nu se întâmplă când folosești programul nostru.

Îți punem la dispoziție un modul dedicat pentru urmărirea stadiului în care se află fiecare retur.

It's easy! Gestiune clienți
↬ magazin piese auto

It's easy! Gestiune comenzi clienti magazin piese auto online și dezmembrări

Permite gestionarea retururilor

Stadiul returului unui reper poate fi:

  • retur de la client
  • retur către furnizor
  • retur finalizat
  • și bineînțeles… stadiu nespecificat

Motive pentru retur se găsesc destule:

  • piesă identificată greșit – de către client bineînțeles 🙂
  • reper ambalat greșit de către furnizor
  • reper deteriorat în timpul transportului
  • clientul refuză piesa din motive misterioase ș.a.m.d

Dacă ai nevoie să completezi sau să modifici lista motivelor cu un motiv de retur personalizat este destul de simplu. Detalii despre gestionarea nomenclatorului cu motive de retur poți găsi aici.

Oricum, pentru gestionarea motivelor de retur trebuie să folosești meniul din partea dreaptă a programului: Administrează ↦ Configurează aplicația ↦ Motive retur.

Testeaza gratuit si cumpara ieftin cel mai bun program de gestiune comenzi clienti magazin piese auto online și dezmembrări

Pasul 1. Deschide meniul

Deschide meniul din dreapta și selectează sub-meniul “Editează repere cerere curentă” ↦ “Retur reper“. După un click pe sub-meniul indicat, se va deschide o fereastră nouă în care vom regăsi lista retururilor asociate reperului curent ordonată cronologic.
It's easy! Aplicatie / program pentru gestiunea clientilor, ofertelor si comenzilor unui magazin de piese auto fizic, online și dezmembrări

Pasul 1. Deschide meniul

It's easy! Aplicatie / program pentru gestiunea clientilor, ofertelor si comenzilor unui magazin de piese auto fizic, online și dezmembrări
Deschide meniul din dreapta și selectează sub-meniul “Editează repere cerere curentă” ↦ “Retur reper“. După un click pe sub-meniul indicat, se va deschide o fereastră nouă în care vom regăsi lista retururilor asociate reperului curent ordonată cronologic.
It's easy! Aplicatie / program pentru gestiunea clientilor, ofertelor si comenzilor unui magazin de piese auto online și dezmembrări

Pasul 2. Adaugă / Editează / Șterge stadii retur

Formularul deschis afișează în partea superioară detalii despre reperul pe care dorim să îl returnăm. Partea inferioară este rezervată operațiunilor specifice editării (adăugare, modificare, ștergere).

Modul de operare este destul de intuitiv și nu credem că este necesar să insistăm asupra lui.

Pasul 2. Adaugă / Editează / Șterge stadii retur

It's easy! Aplicatie / program pentru gestiunea clientilor, ofertelor si comenzilor unui magazin de piese auto fizic, online și dezmembrări

Formularul deschis afișează în partea superioară detalii despre reperul pe care dorim să îl returnăm. Partea inferioară este rezervată operațiunilor specifice editării (adăugare, modificare, ștergere).

Modul de operare este destul de intuitiv și nu credem că este necesar să insistăm asupra lui.

Pasul 3. Verificăm efectul editării

Observăm că, în fereastra principală a aplicației, stadiul reperului a fost modificat conform acțiunilor noastre.

Butonul de informații ne arată lista modificărilor și numele operatorului care a efectuat modificările respective.

It's easy! Aplicatie / program pentru gestiunea clientilor, ofertelor si comenzilor unui magazin de piese auto fizic, online și dezmembrări

Pasul 3. Verificăm efectul editării

It's easy! Aplicatie / program pentru gestiunea clientilor, ofertelor si comenzilor unui magazin de piese auto fizic, online și dezmembrări

Observăm că, în fereastra principală a aplicației, stadiul reperului a fost modificat conform acțiunilor noastre.

Butonul de informații ne arată lista modificărilor și numele operatorului care a efectuat modificările respective.

↬ Editează repere cerere curentă

Returnarea unui reper

Gestionarea retururilor poate da multă bătaie de cap. Dacă nu sunt urmărite… Dar asta nu se întâmplă când folosești programul nostru.

Îți punem la dispoziție un modul dedicat pentru urmărirea stadiului în care se află fiecare retur.

It's easy! Gestiune comenzi clienti magazin piese auto online și dezmembrări

Permite gestionarea retururilor

Stadiul returului unui reper poate fi:

  • retur de la client
  • retur către furnizor
  • retur finalizat
  • și bineînțeles… stadiu nespecificat

Motive pentru retur se găsesc destule:

  • piesă identificată greșit – de către client bineînțeles 🙂
  • reper ambalat greșit de către furnizor
  • reper deteriorat în timpul transportului
  • clientul refuză piesa din motive misterioase ș.a.m.d

Dacă ai nevoie să completezi sau să modifici lista motivelor cu un motiv de retur personalizat este destul de simplu. Detalii despre gestionarea nomenclatorului cu motive de retur poți găsi aici.

Oricum, pentru gestionarea motivelor de retur trebuie să folosești meniul din partea dreaptă a programului: Administrează ↦ Configurează aplicația ↦ Motive retur.

Testeaza gratuit si cumpara ieftin cel mai bun program de gestiune comenzi clienti magazin piese auto online și dezmembrări

Pasul 1. Deschide meniul

Deschide meniul din dreapta și selectează sub-meniul “Editează repere cerere curentă” ↦ “Retur reper“. După un click pe sub-meniul indicat, se va deschide o fereastră nouă în care vom regăsi lista retururilor asociate reperului curent ordonată cronologic.
It's easy! Aplicatie / program pentru gestiunea clientilor, ofertelor si comenzilor unui magazin de piese auto fizic, online și dezmembrări

Pasul 1. Deschide meniul

It's easy! Aplicatie / program pentru gestiunea clientilor, ofertelor si comenzilor unui magazin de piese auto fizic, online și dezmembrări
Deschide meniul din dreapta și selectează sub-meniul “Editează repere cerere curentă” ↦ “Retur reper“. După un click pe sub-meniul indicat, se va deschide o fereastră nouă în care vom regăsi lista retururilor asociate reperului curent ordonată cronologic.
It's easy! Aplicatie / program pentru gestiunea clientilor, ofertelor si comenzilor unui magazin de piese auto online și dezmembrări

Pasul 2. Adaugă / Editează / Șterge stadii retur

Formularul deschis afișează în partea superioară detalii despre reperul pe care dorim să îl returnăm. Partea inferioară este rezervată operațiunilor specifice editării (adăugare, modificare, ștergere).

Modul de operare este destul de intuitiv și nu credem că este necesar să insistăm asupra lui.

Pasul 2. Adaugă / Editează / Șterge stadii retur

It's easy! Aplicatie / program pentru gestiunea clientilor, ofertelor si comenzilor unui magazin de piese auto fizic, online și dezmembrări

Formularul deschis afișează în partea superioară detalii despre reperul pe care dorim să îl returnăm. Partea inferioară este rezervată operațiunilor specifice editării (adăugare, modificare, ștergere).

Modul de operare este destul de intuitiv și nu credem că este necesar să insistăm asupra lui.

Pasul 3. Verificăm efectul editării

Observăm că, în fereastra principală a aplicației, stadiul reperului a fost modificat conform acțiunilor noastre.

Butonul de informații ne arată lista modificărilor și numele operatorului care a efectuat modificările respective.

It's easy! Aplicatie / program pentru gestiunea clientilor, ofertelor si comenzilor unui magazin de piese auto fizic, online și dezmembrări

Pasul 3. Verificăm efectul editării

It's easy! Aplicatie / program pentru gestiunea clientilor, ofertelor si comenzilor unui magazin de piese auto fizic, online și dezmembrări

Observăm că, în fereastra principală a aplicației, stadiul reperului a fost modificat conform acțiunilor noastre.

Butonul de informații ne arată lista modificărilor și numele operatorului care a efectuat modificările respective.

↬ Editează rapid cererea curentă

↬ Editează cererea curentă

↬ Editează repere cererea curentă

↬ Adaugă / Șterge cerere

↬ Scurtături

↬ Rapoarte

↬ Administrează

↬ Configurează aplicația

↬ Diverse

Înștiințare

Noi și terți selectați folosim cookie-uri sau tehnologii similare în scopuri tehnice cu acordul dumneavoastră,  așa cum este specificat în Politica de confidențialitate.

Vă puteți da acordul pentru utilizarea unor astfel de tehnologii prin acceptarea și închiderea acestei notificări și prin continuarea navigării pe acest website.