Gestionarea retururilor poate da multă bătaie de cap. Dacă nu sunt urmărite… Dar asta nu se întâmplă când folosești programul nostru.
Îți punem la dispoziție un modul dedicat pentru urmărirea stadiului în care se află fiecare retur.
Stadiul returului unui reper poate fi:
Motive pentru retur se găsesc destule:
Dacă ai nevoie să completezi sau să modifici lista motivelor cu un motiv de retur personalizat este destul de simplu. Detalii despre gestionarea nomenclatorului cu motive de retur poți găsi aici.
Oricum, pentru gestionarea motivelor de retur trebuie să folosești meniul din partea dreaptă a programului: Administrează ↦ Configurează aplicația ↦ Motive retur.
Formularul deschis afișează în partea superioară detalii despre reperul pe care dorim să îl returnăm. Partea inferioară este rezervată operațiunilor specifice editării (adăugare, modificare, ștergere).
Modul de operare este destul de intuitiv și nu credem că este necesar să insistăm asupra lui.
Formularul deschis afișează în partea superioară detalii despre reperul pe care dorim să îl returnăm. Partea inferioară este rezervată operațiunilor specifice editării (adăugare, modificare, ștergere).
Modul de operare este destul de intuitiv și nu credem că este necesar să insistăm asupra lui.
Observăm că, în fereastra principală a aplicației, stadiul reperului a fost modificat conform acțiunilor noastre.
Butonul de informații ne arată lista modificărilor și numele operatorului care a efectuat modificările respective.
Observăm că, în fereastra principală a aplicației, stadiul reperului a fost modificat conform acțiunilor noastre.
Butonul de informații ne arată lista modificărilor și numele operatorului care a efectuat modificările respective.
Gestionarea retururilor poate da multă bătaie de cap. Dacă nu sunt urmărite… Dar asta nu se întâmplă când folosești programul nostru.
Îți punem la dispoziție un modul dedicat pentru urmărirea stadiului în care se află fiecare retur.
Stadiul returului unui reper poate fi:
Motive pentru retur se găsesc destule:
Dacă ai nevoie să completezi sau să modifici lista motivelor cu un motiv de retur personalizat este destul de simplu. Detalii despre gestionarea nomenclatorului cu motive de retur poți găsi aici.
Oricum, pentru gestionarea motivelor de retur trebuie să folosești meniul din partea dreaptă a programului: Administrează ↦ Configurează aplicația ↦ Motive retur.
Formularul deschis afișează în partea superioară detalii despre reperul pe care dorim să îl returnăm. Partea inferioară este rezervată operațiunilor specifice editării (adăugare, modificare, ștergere).
Modul de operare este destul de intuitiv și nu credem că este necesar să insistăm asupra lui.
Formularul deschis afișează în partea superioară detalii despre reperul pe care dorim să îl returnăm. Partea inferioară este rezervată operațiunilor specifice editării (adăugare, modificare, ștergere).
Modul de operare este destul de intuitiv și nu credem că este necesar să insistăm asupra lui.
Observăm că, în fereastra principală a aplicației, stadiul reperului a fost modificat conform acțiunilor noastre.
Butonul de informații ne arată lista modificărilor și numele operatorului care a efectuat modificările respective.
Observăm că, în fereastra principală a aplicației, stadiul reperului a fost modificat conform acțiunilor noastre.
Butonul de informații ne arată lista modificărilor și numele operatorului care a efectuat modificările respective.
Noi și terți selectați folosim cookie-uri sau tehnologii similare în scopuri tehnice cu acordul dumneavoastră, așa cum este specificat în Politica de confidențialitate.
Vă puteți da acordul pentru utilizarea unor astfel de tehnologii prin acceptarea și închiderea acestei notificări și prin continuarea navigării pe acest website.