Câteva cuvinte

Știm că ești nerăbdător, dar...

Prețuri începând de la 0 (zero) lei. Discount mare. Software ieftin sau gratuit pentru magazin piese auto.

Doar două vorbe:

Și traducerea lor:

Întrebări și răspunsuri
De ce sunt mai multe pachete de licențiere. Upgrade și reînnoire.
Ce înseamnă licență hardware
Ce înseamnă număr de utilizatori
Ce înseamnă număr de tranzacții anuale
Ce înseamnă actualizări de securitate și funcționalitate
Ce înseamnă asistență tehnică de la distanță (tehnologie remote)
Ce înseamnă timp mediu de răspuns
Ce înseamnă durata licențierii. Ce se întâmplă când licența expiră.
Drepturi de utilizare. Transferul dreptului de utilizare.
Doresc să utilizez pachetul gratuit. De ce am nevoie de o licență de utilizare.
Am emoții la instalare. Nu sunt sigur că mă descurc. Mă puteți ajuta?
Pot cumula mai multe discount-uri simultan?
Cum plătesc. Când și cum se activează noua licență.
Doresc să investesc în achiziționarea unei licențe folosind finanțare din fonduri europene. Mă puteți ajuta?
Îmi place programul dar nu am bani suficienți pentru achiziționarea unei licențe. Pot să cumpăr în rate?

Am introdus posibilitatea achiziției unor pachete de licențiere preconfigurate din dorința de a simplifica munca de stabilire a configurației optime necesare derulării activității dumneavoatră.

În cazul în care constatați că sunt necesare opțiuni suplimentare, le puteți adăuga oricând licenței dumneavoastră (Enterprise sau Start) prin achiziționarea unui pachet suplimentar (Configurable) care va conține numai opțiunea dorită. De asemenea, puteți face upgrade pachetului dumneavoastră oricând în intervalul de valabilitate a licenței.

În acest caz, urmează să achitați numai diferența aferentă numărului de luni rămas din licența curentă.

Important: Dacă faceți o reînnoire a licenței, prin achiziționarea unei noi licențe anuale, în perioada activă de licențiere, beneficiați de un SUPERDISCOUNT suplimentar de 10 %. Bineînțeles, noua perioadă de licențiere începe să curgă în momentul expirării licenței curente.

Programul este furnizat sub forma unui conținut digital online (așa cum este definit de legislația europeană) ce va fi descărcat de la o adresă indicată. Pentru a funcționa, software-ul furnizat de DEFB Business SRL, necesită o cheie de licență electronică. Cheia de licență va colecta, în timpul înregistrării, ID-ul dispozitivului pentru a păstra înregistrări ale locației licenței.

Numărul de licențe hardware poate fi asimilat numărului de sisteme de calcul (calculator / stație de lucru / server) pe care este instalată aplicația.

Cu alte cuvinte, dacă veți instala aplicația pe două calculatoare, aveți nevoie de două licențe. Dacă sunt trei, atunci aveți nevoie de trei licențe.

Sugestie: Pentru a reduce numărul de licențe hardware puteți să instalați programul pe un server, eventual într-o mașină virtuală. Accesul va fi făcut cu ajutorul unui software de tip Remote Desktop (Remote Desktop Connection, TeamViewer, AnyDesk ș.a.m.d.). Avantaje sunt foarte multe, deși lucrurile se complică puțin.

Din considerente practice, suntem nevoiți să limităm numărul de licențe hardware la 10. Dacă ați atins această limită, vă rugăm să ne contactați pentru a o ajusta corespunzător nevoilor dumneavoastră.

Numărul de utilizatori se referă la numărul de utilizatori concurenți. Adică numărul de utilizatori care se pot autentifica simultan în aplicație.
Atenție: Contul de administrator nu este luat în calcul atunci când se determină numărul de utilizatori. Deasemenea conturile inactive nu vor fi luate în calcul. Altfel spus, puteți avea definiți zece utilizatori, dintre care unul este administrator, iar doi sunt inactivi. În acest caz aveți nevoie de numai șapte licențe utilizator.
Din considerente practice, suntem nevoiți să limităm numărul de utilizatori la 100. Dacă ați atins această limită, vă rugăm să ne contactați pentru a o ajusta corespunzător nevoilor dumneavoastră.

Numărul de tranzacții anuale este un număr calculat care reflectă gradul de utilizare al programului. Numărul de tranzacții se raportează la operațiunile principale de editare a elementelor componente ale cererilor de ofertă / comenzilor, respectiv a reperelor dependente de acestea.

Perioada calculată pentru numărul de tranzacții începe în ziua activării licenței și durează 365 de zile. La expirarea perioadei de calcul, numărul de tranzacții efectuate este adus la zero în mod automat.

Pe baza experienței noastre, putem estima că numărul mediu de tranzacții zilnice efectuate de un operator pentru o societate cu o cifră de afaceri medie (raportată la domeniul de activitate) este de xxx tranzacții / zi.

Nu sunt incluse în calculul numărului de tranzacții operațiunile de căutare, filtrare, vizualizare, generare și tipărire a documentelor utilizate.

Atenție: În cazul în care ați atins sau depășit numărul de tranzacții reglementat de licența dumneavoastră, puteți extinde numărul limită prin achiziționarea unui pachet suplimentar de tranzacții. Pachetul suplimentar se adaugă licenței active și se supune condițiilor impuse de aceasta.

Din considerente practice, suntem nevoiți să limităm numărul de tranzacții anuale la 100.000. Dacă ați atins această limită, vă rugăm să ne contactați pentru a o ajusta corespunzător nevoilor dumneavoastră.

Actualizările de securitate și funcționalitate se referă la modificările pe care le aducem programului ori de câte ori constatăm că acestea se impun. De asemenea, noile facilități se vor regăsi în actualizări.

Actualizările sunt făcute automat la fiecare pornire a programului. Dumneavoastră nu trebuie să faceți nimic altceva decât să acceptați instalarea acestora.

Pentru a scurta timpul de intervenție în cazul solicitărilor de asistență tehnică, vă oferim servicii de asistență tehnică de la distanță.

Acestea sunt realizate prin intermediul unei tehnologii de tip “Remote Desktop”. Nu trebuie să fiți îngrijorat. Lucrurile sunt simple și sunt descrise aici.

Atenție! Solicitarea de asistență tehnică la distanță se face folosind formularul de aici. Nu uitați să selectați “Departamentul tehnic”.

Echipa noastră de suport tehnic preia solicitările dumneavoastră și le prioritizează. În general, rezolvarea problemelor va fi regăsită în actualizarea următoare.

Evident, timpul de răspuns și, implicit, rezolvarea solicitărilor se raportează la programul normal de lucru.

Durata licențierii se referă la intervalul temporar definit de momentul activării licenței, respectiv momentul expirării acesteia. Practic, este perioada în care licența achiziționată este validă.

Atenție: În momentul în care licența expiră, programul intră în regimul de funcționare reglementat de licența FREE. Nu pierdeți date, ba chiar puteți utiliza aplicația respectând limitele impuse de licență.

Pentru a beneficia în continuare de facilitățile cu care ați fost obișnuiți, noi vă încurajăm să prelungiți durata licențierii prin achiziționarea  unei licențe noi. Nu neglijați faptul că dacă prelungiți licența în perioada de valabilitate beneficiați de un extradiscount de 10 %. Acesta se aplică automat în momentul achiziției.

Atenție: În cazul licenței permanente, durata licențierii este limitată la ciclul de viață al software-ului. Acest lucru înseamnă faptul că dacă, la un anumit moment dat, decidem să anulăm întreținerea aplicației, odată cu ultima actualizare veți primi și dreptul de utilizare permanentă a programului conform licenței în vigoare la momentul respectiv.

Prin achiziționarea unei licențe dobândiți drepturile de operare ale programului în limitele impuse de licență. Achiziționarea unei licențe nu presupune transferul dreptului de proprietate asupra pachetului software care compune programul. Dreptul de proprietate aparține exclusiv DEFB Business SRL.

În interpretarea extinsă a noțiunii, este strict interzisă orice intervenție, indiferent de natura sa, asupra programului sau condițiilor de rulare implicite. Orice abatere de la condițiile licențierii se supune rigorilor impuse de Codul civil / penal în vigoare.

Atenție: Transferul dreptului de utilizare poate fi făcut numai cu acordul scris al DEFB Business SRL.

Utilizarea programului se poate face în limitele impuse de licența de utilizare. Acesta este motivul pentru care vi se solicită să vă înregistrați ca utilizator pentru a putea dobândi o licență, fie ea și gratuită.

Atenție: Vă încurajăm să vă completați profilul de utilizator chiar dacă folosiți licența gratuită. Nu vă costă absolut nimic, totul rămâne gratis, dar ne ajutați pe noi să vă putem oferi discount-uri personalizate și sfaturi de utilizare.

Nu-ți face griji. Totul are un început. Îți amintești ce emoții te-au încercat atunci când ai făcut prima identificare corectă și ai reușit să vinzi prima ta piesă auto?

Acum, noi suntem alături de tine. Și pentru ca totul să fie ușor, îți acordăm asistență tehnică gratuită la instalarea și configurarea programului. Trebuie doar să soliciți acest lucru.

Atenție: Solicitarea pentru asistență tehnică trebuie făcută aici. Nu uita să selectezi “Departamentul tehnic”. Va fi mai rapid.

Desigur! Puteți folosi un cupon activ la momentul achiziției împreună cu discount-ul oferit de codul de recomandare. Reducerile se aplică succesiv la valoarea rezultată. Nu pot fi utilizate mai multe coduri de recomandare.

În plus, oferim un extradiscount de 10 % pentru prelungirea licenței în perioada sa de valabilitate. Prelungirea licenței se face prin achiziționarea  unei licențe noi.

Oricum, vă recomandăm să vizitați periodic site-ul și să vă actualizați profilul de utilizator aici. Nu se știe când apare o reducere nouă și ar fi păcat să nu o folosiți.

După ce ați efectuat comanda, urmează să primiți un email care conține factura proformă și detalii legate de plata acesteia. Pe ordinul de plată vă rugăm să specificați numele firmei pentru care se face plata, numărul și data facturii proforme.

Sugestie: Puteți urgenta activarea licenței dacă ne transmiteți o copie a documentului cu care ați efectuat plata.

Ulterior confirmării plății, noi activăm licența și puteți să vă bucurați de beneficiile utilizării programului. În intervalul dintre efectuarea comenzii și confirmarea plății, aplicația poate funcționa în regim gratuit.

Atenție: Pentru a putea activa o licență este absolut necesar ca dumneavoastră să completați, în profilul utilizatorului, ProductID.

Desigur! Ori de câte ori aveți nevoie vă putem ajuta cu o ofertă personalizată conform nevoilor dumneavoastră. Trebuie doar să o cereți aici. Vă sugerăm să detaliați suficient de mult solicitarea astfel încât să vă putem oferi cea mai bună soluție.

Sugestie: Pentru a vă crește șansele de obținere a finanțării din fonduri europene, vă recomandăm să apelați la serviciile profesionale oferite de către partenerii noștri.

Momentan, nu. Vestea cea bună este că, în curând, vom avea o soluție și pentru finanțarea achiziției în rate. În condiții foarte avantajoase.

↬ Editează rapid cererea curentă

↬ Editează cererea curentă

↬ Editează repere cererea curentă

↬ Adaugă / Șterge cerere

↬ Scurtături

↬ Rapoarte

↬ Administrează

↬ Configurează aplicația

↬ Diverse

Înștiințare

Noi și terți selectați folosim cookie-uri sau tehnologii similare în scopuri tehnice cu acordul dumneavoastră,  așa cum este specificat în Politica de confidențialitate.

Vă puteți da acordul pentru utilizarea unor astfel de tehnologii prin acceptarea și închiderea acestei notificări și prin continuarea navigării pe acest website.