↬ Configurează aplicația

Motive pentru returul pieselor auto și al altor repere

Despre retururi și administrarea lor am discutat aici și aici. În ambele cazuri folosim o listă de motive pentru a clarifica motivul pentru care clientul solicită returul.

Mai jos, regăsim modalitatea de administrare a acestor motive.

IT’s Easy!

It's easy! Gestiune clienți
↬ magazin piese auto

It's easy! Gestiune comenzi clienti magazin piese auto online și dezmembrări

Administrare
motive retur piese auto

Aplicația vine cu o listă de motive pentru returul pieselor auto preconfigurată:

  • nespecificat
  • nu corespunde comanda
  • deteriorat la transport
  • identificat greșit
  • înlocuire garanție
  • refuzat de către client

Urmărind pașii de mai jos, puteți nuanța lista, adăugând sau editând elementele acesteia după necesități.

V-am spus că e ușor?

Testeaza gratuit si cumpara ieftin cel mai bun program de gestiune comenzi clienti magazin piese auto online și dezmembrări

Pasul 1. Deschide formularul de administrare

Deschide meniul din dreapta și selectează sub-meniul “Administrează” ↦ “Configurează aplicația“.
It's easy! Aplicatie / program pentru gestiunea clientilor, ofertelor si comenzilor unui magazin de piese auto fizic, online și dezmembrări

Pasul 1. Deschide formularul de administrare

It's easy! Aplicatie / program pentru gestiunea clientilor, ofertelor si comenzilor unui magazin de piese auto fizic, online și dezmembrări
Deschide meniul din dreapta și selectează sub-meniul “Administrează” ↦ “Configurează aplicația“.
It's easy! Aplicatie / program pentru gestiunea clientilor, ofertelor si comenzilor unui magazin de piese auto online și dezmembrări

Pasul 2. Navighează către pagina de interes

Navigarea se poate face cu un click pe:

  1. pagina anterioară
  2. pagina următoare
  3. icon-ul asociat. Se deschide un meniu din care selectezi opțiunea “Motive retur”.

Pasul 2. Navighează către pagina de interes

It's easy! Aplicatie / program pentru gestiunea clientilor, ofertelor si comenzilor unui magazin de piese auto fizic, online și dezmembrări

Navigarea se poate face cu un click pe:

  1. pagina anterioară
  2. pagina următoare
  3. icon-ul asociat. Se deschide un meniu din care selectezi opțiunea “Motive retur”.

Pasul 3. Personalizează lista

Adaugăm/edităm lista:

  1. lista motivelor pentru retur
  2. denumirea motivului de retur
  3. includem sau nu reperele returnate cu motivul curent în lista reperelor care pot fi incluse într-o comandă folosind funcția “Adaugă repere din istoric“.

Un motiv pentru care ar trebui ca reperul să nu apară în lista istoricului reperelor comandate, ar putea fi “Identificat greșit”.

It's easy! Aplicatie / program pentru gestiunea clientilor, ofertelor si comenzilor unui magazin de piese auto fizic, online și dezmembrări

Pasul 3. Personalizează lista

It's easy! Aplicatie / program pentru gestiunea clientilor, ofertelor si comenzilor unui magazin de piese auto fizic, online și dezmembrări

Adaugăm/edităm lista:

  1. lista motivelor pentru retur
  2. denumirea motivului de retur
  3. includem sau nu reperele returnate cu motivul curent în lista reperelor care pot fi incluse într-o comandă folosind funcția “Adaugă repere din istoric“.

Un motiv pentru care ar trebui ca reperul să nu apară în lista istoricului reperelor comandate, ar putea fi “Identificat greșit”.

It's easy! Aplicatie / program pentru gestiunea clientilor, ofertelor si comenzilor unui magazin de piese auto online și dezmembrări

Pasul 4. Șterge un motiv de retur

Ștergerea nu poate fi efectuată dacă există unul sau mai multe repere care au fost returnate cu motivul curent selectat.

În rest, nimic complicat.

Upsss, parcă am mai zis asta.

Pasul 4. Șterge un motiv de retur

It's easy! Aplicatie / program pentru gestiunea clientilor, ofertelor si comenzilor unui magazin de piese auto fizic, online și dezmembrări

Ștergerea nu poate fi efectuată dacă există unul sau mai multe repere care au fost returnate cu motivul curent selectat.

În rest, nimic complicat.

Upsss, parcă am mai zis asta.

↬ Configurează aplicația

Motive pentru returul pieselor auto și al altor repere

Despre retururi și administrarea lor am discutat aici și aici. În ambele cazuri folosim o listă de motive pentru a clarifica motivul pentru care clientul solicită returul.

Mai jos, regăsim modalitatea de administrare a acestor motive.

IT’s Easy!

It's easy! Gestiune comenzi clienti magazin piese auto online și dezmembrări

Administrare
motive retur piese auto

Aplicația vine cu o listă de motive pentru returul pieselor auto preconfigurată:

  • nespecificat
  • nu corespunde comanda
  • deteriorat la transport
  • identificat greșit
  • înlocuire garanție
  • refuzat de către client

Urmărind pașii de mai jos, puteți nuanța lista, adăugând sau editând elementele acesteia după necesități.

V-am spus că e ușor?

Testeaza gratuit si cumpara ieftin cel mai bun program de gestiune comenzi clienti magazin piese auto online și dezmembrări

Pasul 1. Deschide formularul de administrare

Deschide meniul din dreapta și selectează sub-meniul “Administrează” ↦ “Configurează aplicația“.
It's easy! Aplicatie / program pentru gestiunea clientilor, ofertelor si comenzilor unui magazin de piese auto fizic, online și dezmembrări

Pasul 1. Deschide formularul de administrare

It's easy! Aplicatie / program pentru gestiunea clientilor, ofertelor si comenzilor unui magazin de piese auto fizic, online și dezmembrări
Deschide meniul din dreapta și selectează sub-meniul “Administrează” ↦ “Configurează aplicația“.
It's easy! Aplicatie / program pentru gestiunea clientilor, ofertelor si comenzilor unui magazin de piese auto online și dezmembrări

Pasul 2. Navighează către pagina de interes

Navigarea se poate face cu un click pe:

  1. pagina anterioară
  2. pagina următoare
  3. icon-ul asociat. Se deschide un meniu din care selectezi opțiunea “Motive retur”.

Pasul 2. Navighează către pagina de interes

It's easy! Aplicatie / program pentru gestiunea clientilor, ofertelor si comenzilor unui magazin de piese auto fizic, online și dezmembrări

Navigarea se poate face cu un click pe:

  1. pagina anterioară
  2. pagina următoare
  3. icon-ul asociat. Se deschide un meniu din care selectezi opțiunea “Motive retur”.

Pasul 3. Personalizează lista

Adaugăm/edităm lista:

  1. lista motivelor pentru retur
  2. denumirea motivului de retur
  3. includem sau nu reperele returnate cu motivul curent în lista reperelor care pot fi incluse într-o comandă folosind funcția “Adaugă repere din istoric“.

Un motiv pentru care ar trebui ca reperul să nu apară în lista istoricului reperelor comandate, ar putea fi “Identificat greșit”.

It's easy! Aplicatie / program pentru gestiunea clientilor, ofertelor si comenzilor unui magazin de piese auto fizic, online și dezmembrări

Pasul 3. Personalizează lista

It's easy! Aplicatie / program pentru gestiunea clientilor, ofertelor si comenzilor unui magazin de piese auto fizic, online și dezmembrări

Adaugăm/edităm lista:

  1. lista motivelor pentru retur
  2. denumirea motivului de retur
  3. includem sau nu reperele returnate cu motivul curent în lista reperelor care pot fi incluse într-o comandă folosind funcția “Adaugă repere din istoric“.

Un motiv pentru care ar trebui ca reperul să nu apară în lista istoricului reperelor comandate, ar putea fi “Identificat greșit”.

It's easy! Aplicatie / program pentru gestiunea clientilor, ofertelor si comenzilor unui magazin de piese auto online și dezmembrări

Pasul 4. Șterge un motiv de retur

Ștergerea nu poate fi efectuată dacă există unul sau mai multe repere care au fost returnate cu motivul curent selectat.

În rest, nimic complicat.

Upsss, parcă am mai zis asta.

Pasul 4. Șterge un motiv de retur

It's easy! Aplicatie / program pentru gestiunea clientilor, ofertelor si comenzilor unui magazin de piese auto fizic, online și dezmembrări

Ștergerea nu poate fi efectuată dacă există unul sau mai multe repere care au fost returnate cu motivul curent selectat.

În rest, nimic complicat.

Upsss, parcă am mai zis asta.

↬ Editează rapid cererea curentă

↬ Editează cererea curentă

↬ Editează repere cererea curentă

↬ Adaugă / Șterge cerere

↬ Scurtături

↬ Rapoarte

↬ Administrează

↬ Configurează aplicația

↬ Diverse

Înștiințare

Noi și terți selectați folosim cookie-uri sau tehnologii similare în scopuri tehnice cu acordul dumneavoastră,  așa cum este specificat în Politica de confidențialitate.

Vă puteți da acordul pentru utilizarea unor astfel de tehnologii prin acceptarea și închiderea acestei notificări și prin continuarea navigării pe acest website.