↬ Scurtături

Istoric retururi repere

Uneori, se întâmplă ca un reper să trebuiască returnat. Motive diverse.

Din fericire, gestionarea retururilor este foarte simplă.

Ne-am gândit la toate.

It's easy! Gestiune clienți
↬ magazin piese auto

It's easy! Gestiune comenzi clienti magazin piese auto online și dezmembrări

Gestionarea globală a
reperelor returnate

Informații despre returnarea unui reper găsiți aici.

Dar dacă sunt mai multe? Sau vrem să căpătăm o imagine de ansamblu a situației retururilor reperelor comandate?

Și pentru asta avem o soluție!

Simplu ca o joacă de copii.

Doar suntem “smart”.

Testeaza gratuit si cumpara ieftin cel mai bun program de gestiune comenzi clienti magazin piese auto online și dezmembrări

Pasul 1. Localizează intrarea în meniu

Deschide meniul din dreapta și selectează sub-meniul “Scurtături” ↦ “Istoric retururi repere“.
It's easy! Aplicatie / program pentru gestiunea clientilor, ofertelor si comenzilor unui magazin de piese auto fizic, online și dezmembrări

Pasul 1. Localizează intrarea în meniu

It's easy! Aplicatie / program pentru gestiunea clientilor, ofertelor si comenzilor unui magazin de piese auto fizic, online și dezmembrări
Deschide meniul din dreapta și selectează sub-meniul “Scurtături” ↦ “Istoric retururi repere“.
It's easy! Aplicatie / program pentru gestiunea clientilor, ofertelor si comenzilor unui magazin de piese auto online și dezmembrări

Pasul 2. Identificăm reperul

Identificăm reperul. Ne putem folosi de mai multe filtre:

  1. furnizor
  2. cod comandat
  3. stadiu retur
  4. motiv retur

Cu un click pe câmpul asociat [Edit] avem acces direct la editarea stadiilor returului pentru reperul curent.

Pasul 2. Identificăm reperul

It's easy! Aplicatie / program pentru gestiunea clientilor, ofertelor si comenzilor unui magazin de piese auto fizic, online și dezmembrări

Identificăm reperul. Ne putem folosi de mai multe filtre:

  1. furnizor
  2. cod comandat
  3. stadiu retur
  4. motiv retur

Cu un click pe câmpul asociat [Edit] avem acces direct la editarea stadiilor returului pentru reperul curent.

Pasul 3. Edităm returul

Edităm returul. Pentru detalii despre procedură vă rugăm să consultați pagina de aici.

It's easy! Aplicatie / program pentru gestiunea clientilor, ofertelor si comenzilor unui magazin de piese auto fizic, online și dezmembrări

Pasul 3. Edităm returul

It's easy! Aplicatie / program pentru gestiunea clientilor, ofertelor si comenzilor unui magazin de piese auto fizic, online și dezmembrări

Edităm returul. Pentru detalii despre procedură vă rugăm să consultați pagina de aici.

↬ Scurtături

Istoric retururi repere

Uneori, se întâmplă ca un reper să trebuiască returnat. Motive diverse.

Din fericire, gestionarea retururilor este foarte simplă.

Ne-am gândit la toate.

It's easy! Gestiune comenzi clienti magazin piese auto online și dezmembrări

Gestionarea globală a
reperelor returnate

Informații despre returnarea unui reper găsiți aici.

Dar dacă sunt mai multe? Sau vrem să căpătăm o imagine de ansamblu a situației retururilor reperelor comandate?

Și pentru asta avem o soluție!

Simplu ca o joacă de copii.

Doar suntem “smart”.

Testeaza gratuit si cumpara ieftin cel mai bun program de gestiune comenzi clienti magazin piese auto online și dezmembrări

Pasul 1. Localizează intrarea în meniu

Deschide meniul din dreapta și selectează sub-meniul “Scurtături” ↦ “Istoric retururi repere“.
It's easy! Aplicatie / program pentru gestiunea clientilor, ofertelor si comenzilor unui magazin de piese auto fizic, online și dezmembrări

Pasul 1. Localizează intrarea în meniu

It's easy! Aplicatie / program pentru gestiunea clientilor, ofertelor si comenzilor unui magazin de piese auto fizic, online și dezmembrări
Deschide meniul din dreapta și selectează sub-meniul “Scurtături” ↦ “Istoric retururi repere“.
It's easy! Aplicatie / program pentru gestiunea clientilor, ofertelor si comenzilor unui magazin de piese auto online și dezmembrări

Pasul 2. Identificăm reperul

Identificăm reperul. Ne putem folosi de mai multe filtre:

  1. furnizor
  2. cod comandat
  3. stadiu retur
  4. motiv retur

Cu un click pe câmpul asociat [Edit] avem acces direct la editarea stadiilor returului pentru reperul curent.

Pasul 2. Identificăm reperul

It's easy! Aplicatie / program pentru gestiunea clientilor, ofertelor si comenzilor unui magazin de piese auto fizic, online și dezmembrări

Identificăm reperul. Ne putem folosi de mai multe filtre:

  1. furnizor
  2. cod comandat
  3. stadiu retur
  4. motiv retur

Cu un click pe câmpul asociat [Edit] avem acces direct la editarea stadiilor returului pentru reperul curent.

Pasul 3. Edităm returul

Edităm returul. Pentru detalii despre procedură vă rugăm să consultați pagina de aici.

It's easy! Aplicatie / program pentru gestiunea clientilor, ofertelor si comenzilor unui magazin de piese auto fizic, online și dezmembrări

Pasul 3. Edităm returul

It's easy! Aplicatie / program pentru gestiunea clientilor, ofertelor si comenzilor unui magazin de piese auto fizic, online și dezmembrări

Edităm returul. Pentru detalii despre procedură vă rugăm să consultați pagina de aici.

↬ Editează rapid cererea curentă

↬ Editează cererea curentă

↬ Editează repere cererea curentă

↬ Adaugă / Șterge cerere

↬ Scurtături

↬ Rapoarte

↬ Administrează

↬ Configurează aplicația

↬ Diverse

Înștiințare

Noi și terți selectați folosim cookie-uri sau tehnologii similare în scopuri tehnice cu acordul dumneavoastră,  așa cum este specificat în Politica de confidențialitate.

Vă puteți da acordul pentru utilizarea unor astfel de tehnologii prin acceptarea și închiderea acestei notificări și prin continuarea navigării pe acest website.