Ești “în telefon” cu clientul și ai deschisă în față cererea lui de ofertă? Observi că-ți lipsește codul motor sau numărul de înmatriculare?
Acum este momentul să actualizezi rapid datele vehiculului.
Este important să ai completate toate detaliile pentru vehicul. Te ajută să identifici corect piesele solicitate și chiar să dai sfaturi pertinente clientului. Sunt magazine de piese auto care consideră că este pierdere de timp să “stai la taclale” cu clienții.
Dar asta este pur și simplu o strategie de marketing. Clientul întreabă. Tu-i dai un răspuns documentat. Impresia generată este aceea de profesionalism. Clientul este mulțumit. Clientul revine. Tu ai “pierdut” un pic de timp dar ai câștigat pe termen lung.
De fapt, nu ai pierdut ci ai investit în relația cu clientul. Se numește fidelizare. Un client care revine poate aduce cu el un alt client nou. Și așa crește business-ul.
Vezi? Te ajutăm chiar și pe partea de marketing!
Editează cu atenție datele vehicului:
Editează cu atenție datele vehicului:
Algoritmii noștri de verificare încearcă să se asigure că nu introduci date greșite și te avertizează în acest sens.
Dar ei pot doar să te asiste. Tu ești cel care trebuie să aibă grijă pe ce taste apasă.
Algoritmii noștri de verificare încearcă să se asigure că nu introduci date greșite și te avertizează în acest sens.
Dar ei pot doar să te asiste. Tu ești cel care trebuie să aibă grijă pe ce taste apasă.
Ești “în telefon” cu clientul și ai deschisă în față cererea lui de ofertă? Observi că-ți lipsește codul motor sau numărul de înmatriculare?
Acum este momentul să actualizezi rapid datele vehiculului.
Este important să ai completate toate detaliile pentru vehicul. Te ajută să identifici corect piesele solicitate și chiar să dai sfaturi pertinente clientului. Sunt magazine de piese auto care consideră că este pierdere de timp să “stai la taclale” cu clienții.
Dar asta este pur și simplu o strategie de marketing. Clientul întreabă. Tu-i dai un răspuns documentat. Impresia generată este aceea de profesionalism. Clientul este mulțumit. Clientul revine. Tu ai “pierdut” un pic de timp dar ai câștigat pe termen lung.
De fapt, nu ai pierdut ci ai investit în relația cu clientul. Se numește fidelizare. Un client care revine poate aduce cu el un alt client nou. Și așa crește business-ul.
Vezi? Te ajutăm chiar și pe partea de marketing!
Editează cu atenție datele vehicului:
Editează cu atenție datele vehicului:
Algoritmii noștri de verificare încearcă să se asigure că nu introduci date greșite și te avertizează în acest sens.
Dar ei pot doar să te asiste. Tu ești cel care trebuie să aibă grijă pe ce taste apasă.
Algoritmii noștri de verificare încearcă să se asigure că nu introduci date greșite și te avertizează în acest sens.
Dar ei pot doar să te asiste. Tu ești cel care trebuie să aibă grijă pe ce taste apasă.
Noi și terți selectați folosim cookie-uri sau tehnologii similare în scopuri tehnice cu acordul dumneavoastră, așa cum este specificat în Politica de confidențialitate.
Vă puteți da acordul pentru utilizarea unor astfel de tehnologii prin acceptarea și închiderea acestei notificări și prin continuarea navigării pe acest website.