Termeni și condiții
de utilizare și licențiere

Ultima actualizare: 19.02.2022

Vă rugăm să citiți cu atenție acești Termeni și condiții de utilizare și licențiere înainte de a face clic pe butonul „Sunt de acord”, de a descărca, instala sau utiliza „IT’s Easy! Gestiune comenzi clienți magazin piese auto”.

Sistemul de licențiere. Programul este furnizat sub forma unui conținut digital online (așa cum este definit de legislația europeană) ce va fi descărcat de la o adresă indicată. Pentru a funcționa, software-ul furnizat de DEFB Business SRL, necesită o cheie de licență electronică. Cheia de licență va colecta, în timpul înregistrării, ID-ul dispozitivului pentru a păstra înregistrări ale locației licenței.

Utilizarea programului se poate face în limitele impuse de licența de utilizare. Acesta este motivul pentru care vi se solicită să vă înregistrați ca utilizator pentru a putea dobândi o licență, fie ea și gratuită.

Numărul de licențe hardware. Numărul de licențe hardware poate fi asimilat numărului de sisteme de calcul (calculator / stație de lucru / server) pe care este instalată aplicația. Cu alte cuvinte, dacă veți instala aplicația pe două calculatoare, aveți nevoie de două licențe. Dacă sunt trei, atunci aveți nevoie de trei licențe.

Pe un sistem de calcul, programul poate avea o singură instalare activă. Tentativele de instalare multiplă pot fi detectate și constituie o încălcare a condițiilor de licențiere.

Numărul de utilizatori. Numărul de utilizatori se referă la numărul de utilizatori concurenți. Adică numărul de utilizatori care se pot autentifica simultan în aplicație.

Numărul de tranzacții anuale. Numărul de tranzacții anuale este un număr calculat care reflectă gradul de utilizare al programului. Numărul de tranzacții se raportează la operațiunile principale de editare a elementelor componente ale cererilor de ofertă / comenzilor, respectiv a reperelor dependente de acestea. Nu sunt incluse în calculul numărului de tranzacții operațiunile de căutare, filtrare, vizualizare, generare și tipărire a documentelor utilizate.

Perioada calculată pentru numărul de tranzacții începe în ziua activării licenței și durează 365 de zile. La expirarea perioadei de calcul, numărul de tranzacții efectuate este adus la zero în mod automat.

Actualizările de securitate și funcționalitate. Actualizările de securitate și funcționalitate se referă la modificările pe care le aducem programului ori de câte ori constatăm că acestea se impun. De asemenea, noile facilități se vor regăsi în actualizări.

Actualizările sunt făcute automat la fiecare pornire a programului. Dumneavoastră nu trebuie să faceți nimic altceva decât să acceptați instalarea acestora.

Asistență tehnică de la distanță. Pentru a scurta timpul de intervenție în cazul solicitărilor de asistență tehnică, vă oferim servicii de asistență tehnică de la distanță.

Acestea sunt realizate prin intermediul unei tehnologii de tip “Remote Desktop”. Solicitarea de asistență tehnică la distanță se face folosind formularul de aici.

Timpul mediu de răspuns. Echipa noastră de suport tehnic preia solicitările dumneavoastră și le prioritizează. În general, rezolvarea problemelor va fi regăsită în actualizarea următoare.

Evident, timpul de răspuns și, implicit, rezolvarea solicitărilor se raportează la programul normal de lucru.

Durata licențierii. Durata licențierii se referă la intervalul temporar definit de momentul activării licenței, respectiv momentul expirării acesteia. Practic, este perioada în care licența achiziționată este validă.

În momentul în care licența expiră, programul intră în regimul de funcționare reglementat de licența FREE. Nu pierdeți date, ba chiar puteți utiliza aplicația respectând limitele impuse de licență.

În cazul licenței permanente, durata licențierii este limitată la ciclul de viață al software-ului. Acest lucru înseamnă faptul că dacă, la un anumit moment dat, decidem să anulăm întreținerea aplicației, odată cu ultima actualizare veți primi și dreptul de utilizare permanentă a programului conform licenței în vigoare la momentul respectiv.

Dreptul de proprietate. Achiziționarea unei licențe nu presupune transferul dreptului de proprietate asupra pachetului software care compune programul. Dreptul de proprietate aparține exclusiv DEFB Business SRL.

În interpretarea extinsă a noțiunii, este strict interzisă orice intervenție, indiferent de natura sa, asupra programului sau condițiilor de rulare implicite. Orice abatere de la condițiile licențierii se supune rigorilor impuse de Codul civil / penal în vigoare.

Drepturi de utilizare. Transferul dreptului de utilizare. Prin achiziționarea unei licențe dobândiți drepturile de operare ale programului în limitele impuse de licență.

Transferul dreptului de utilizare poate fi făcut numai cu acordul scris al DEFB Business SRL și în perioada de valabilitate a licenței achiziționate. Orice transfer al dreptului de utilizare presupune obținerea unei noi chei de licențiere.

Discount-uri și aplicarea lor. Puteți folosi un cupon activ la momentul achiziției împreună cu discount-ul oferit de codul de recomandare. Reducerile se aplică succesiv la valoarea rezultată. Nu pot fi utilizate mai multe coduri de recomandare.

În plus, oferim un extradiscount de 10 % pentru prelungirea licenței în perioada sa de valabilitate. Prelungirea licenței se face prin achiziționarea unei licențe noi.

Plata și activarea licenței. După ce ați efectuat comanda, urmează să primiți un email care conține factura proformă și detalii legate de plata acesteia. Pe ordinul de plată vă rugăm să specificați numele firmei pentru care se face plata, numărul și data facturii proforme.

Puteți urgenta activarea licenței dacă ne transmiteți o copie a documentului cu care ați efectuat plata.

Ulterior confirmării plății, noi activăm licența și puteți să vă bucurați de beneficiile utilizării programului. În intervalul dintre efectuarea comenzii și confirmarea plății, aplicația poate funcționa în regim gratuit. Pentru a putea activa o licență este absolut necesar ca dumneavoastră să completați, în profilul utilizatorului, ProductID.

Completări. Prezentul Acord se completează în mod corespunzător cu prevederile:

Contactează-ne. Dacă aveți întrebări despre acest acord, ne puteți contacta:

↬ Editează rapid cererea curentă

↬ Editează cererea curentă

↬ Editează repere cererea curentă

↬ Adaugă / Șterge cerere

↬ Scurtături

↬ Rapoarte

↬ Administrează

↬ Configurează aplicația

↬ Diverse

Înștiințare

Noi și terți selectați folosim cookie-uri sau tehnologii similare în scopuri tehnice cu acordul dumneavoastră,  așa cum este specificat în Politica de confidențialitate.

Vă puteți da acordul pentru utilizarea unor astfel de tehnologii prin acceptarea și închiderea acestei notificări și prin continuarea navigării pe acest website.