Probabil, cel mai complex modul din cadrul programului este acela care gestionează adăugarea unei cereri noi.
Complex din cauza interconectării cu celelalte module.
În rest… IT’s Easy! & Quickly.
Promitem!
“Cerere de ofertă”, “Ofertă”, “Comandă” noțiuni pe care le vom întâlni aproape peste tot în cadrul programului. Folosite împreună sau separat, pot crea o stare de ușoară confuzie dacă nu sunt explicate.
Așadar, ce însemnă ele? Răspunsul este simplu și, poate, ușor șocant: de fapt sunt același lucru aflat în stadii diferite de evoluție. O analogie simplă: gândiți-vă la la diferențele dintre, să zicem, copil, adolescent, adult.
Practic, o solicitare a unui client evoluează din “Cerere de ofertă” în “Ofertă” și apoi în “Comandă”. Evoluția este determinată de status-ul pe care îl capătă solicitarea inițială pe măsura “maturizării”.
Odată lămurite lucrurile, hai să vedem cum putem adăuga o cerere nouă.
Deschide meniul din dreapta și selectează sub-meniul “Adaugă / Șterge cerere” ↦ “Adaugă cerere nouă“.
La fel de bine, putem folosi icoana din bara superioară a
aplicației. Doar pentru a ne onora cuvântul.
Deschide meniul din dreapta și selectează sub-meniul “Adaugă / Șterge cerere” ↦ “Adaugă cerere nouă“.
La fel de bine, putem folosi icoana din bara superioară a
aplicației. Doar pentru a ne onora cuvântul.
Fiecare cerere a unui client reflectă o solicitare de piese de schimb pentru un anumit vehicul. Dacă se doresc piese pentru mai multe vehicule, se deschide un număr corespunzător de cereri.
Identificarea se poate face în două feluri:
Fiecare cerere a unui client reflectă o solicitare de piese de schimb pentru un anumit vehicul. Dacă se doresc piese pentru mai multe vehicule, se deschide un număr corespunzător de cereri.
Identificarea se poate face în două feluri:
Poate, un pic bulversant. Dar folositor. Căutarea după vehicul se poate face după seria de caroserie a vehiculului (se va introduce integral) sau după numele sau numărul de telefon al proprietarului.
Ambele variante conduc la același rezultat.
Pentru nume și telefon, căutarea este parțială. De exemplu, dacă se introduce ‘123’, căutarea va returna toate numerele de telefon care conțin seria ‘123’.
Poate, un pic bulversant. Dar folositor. Căutarea după vehicul se poate face după seria de caroserie a vehiculului (se va introduce integral) sau după numele sau numărul de telefon al proprietarului.
Ambele variante conduc la același rezultat.
Pentru nume și telefon, căutarea este parțială. De exemplu, dacă se introduce ‘123’, căutarea va returna toate numerele de telefon care conțin seria ‘123’.
Introducem seria de caroserie. Şirul de caractere introdus cuprinde întreaga serie aşa cum apare ea în certificatul de înmatriculare.
Folosim butonul [Caută].
Introducem seria de caroserie. Şirul de caractere introdus cuprinde întreaga serie aşa cum apare ea în certificatul de înmatriculare.
Folosim butonul [Caută].
Sunt afișate vehiculele cu seria de caroserie specificată.
În mod normal, în listă ar trebui să regăsim un singur vehicul. În cazul în care apar mai multe vehicule, selectăm vehiculul dorit și, ulterior, remediem eroarea de introducere prin eliminarea seriei dublate.
Sunt afișate vehiculele cu seria de caroserie specificată.
În mod normal, în listă ar trebui să regăsim un singur vehicul. În cazul în care apar mai multe vehicule, selectăm vehiculul dorit și, ulterior, remediem eroarea de introducere prin eliminarea seriei dublate.
Introducem numele sau numărul de telefon al clientului.
Pentru nume și telefon, căutarea este parțială. De exemplu, dacă se introduce ‘123’, căutarea va returna toate numerele de telefon care conțin seria ‘123’.
Introducem numele sau numărul de telefon al clientului.
Pentru nume și telefon, căutarea este parțială. De exemplu, dacă se introduce ‘123’, căutarea va returna toate numerele de telefon care conțin seria ‘123’.
Din listă, selectăm vehiculul pe care îl vom folosi în cadrul comenzii curente.
Dacă este necesar, putem vizualiza istoricul reperelor comandate.
Pentru a merge mai departe, click pe [Folosește vehiculul selectat].
Din listă, selectăm vehiculul pe care îl vom folosi în cadrul comenzii curente.
Dacă este necesar, putem vizualiza istoricul reperelor comandate.
Pentru a merge mai departe, click pe [Folosește vehiculul selectat].
Decidem dacă:
În ambele cazuri, suntem direcționați către formularul specific de introducere date.
Decidem dacă:
În ambele cazuri, suntem direcționați către formularul specific de introducere date.
Cererea a fost salvată. Status-ul este “Cerere de ofertă”. Reperele sunt într-o stare neutră (există, dar nu sunt incluse în ofertă).
În continuare, edităm reperele asociate cererii conform procedurii de aici. Nu uita să le incluzi în ofertă!
Cererea a fost salvată. Status-ul este “Cerere de ofertă”. Reperele sunt într-o stare neutră (există, dar nu sunt incluse în ofertă).
În continuare, edităm reperele asociate cererii conform procedurii de aici. Nu uita să le incluzi în ofertă!
Probabil, cel mai complex modul din cadrul programului este acela care gestionează adăugarea unei cereri noi.
Complex din cauza interconectării cu celelalte module.
În rest… IT’s Easy! & Quickly.
Promitem!
“Cerere de ofertă”, “Ofertă”, “Comandă” noțiuni pe care le vom întâlni aproape peste tot în cadrul programului. Folosite împreună sau separat, pot crea o stare de ușoară confuzie dacă nu sunt explicate.
Așadar, ce însemnă ele? Răspunsul este simplu și, poate, ușor șocant: de fapt sunt același lucru aflat în stadii diferite de evoluție. O analogie simplă: gândiți-vă la la diferențele dintre, să zicem, copil, adolescent, adult.
Practic, o solicitare a unui client evoluează din “Cerere de ofertă” în “Ofertă” și apoi în “Comandă”. Evoluția este determinată de status-ul pe care îl capătă solicitarea inițială pe măsura “maturizării”.
Odată lămurite lucrurile, hai să vedem cum putem adăuga o cerere nouă.
Deschide meniul din dreapta și selectează sub-meniul “Adaugă / Șterge cerere” ↦ “Adaugă cerere nouă“.
La fel de bine, putem folosi icoana din bara superioară a
aplicației. Doar pentru a ne onora cuvântul.
Deschide meniul din dreapta și selectează sub-meniul “Adaugă / Șterge cerere” ↦ “Adaugă cerere nouă“.
La fel de bine, putem folosi icoana din bara superioară a
aplicației. Doar pentru a ne onora cuvântul.
Fiecare cerere a unui client reflectă o solicitare de piese de schimb pentru un anumit vehicul. Dacă se doresc piese pentru mai multe vehicule, se deschide un număr corespunzător de cereri.
Identificarea se poate face în două feluri:
Fiecare cerere a unui client reflectă o solicitare de piese de schimb pentru un anumit vehicul. Dacă se doresc piese pentru mai multe vehicule, se deschide un număr corespunzător de cereri.
Identificarea se poate face în două feluri:
Poate, un pic bulversant. Dar folositor. Căutarea după vehicul se poate face după seria de caroserie a vehiculului (se va introduce integral) sau după numele sau numărul de telefon al proprietarului.
Ambele variante conduc la același rezultat.
Pentru nume și telefon, căutarea este parțială. De exemplu, dacă se introduce ‘123’, căutarea va returna toate numerele de telefon care conțin seria ‘123’.
Poate, un pic bulversant. Dar folositor. Căutarea după vehicul se poate face după seria de caroserie a vehiculului (se va introduce integral) sau după numele sau numărul de telefon al proprietarului.
Ambele variante conduc la același rezultat.
Pentru nume și telefon, căutarea este parțială. De exemplu, dacă se introduce ‘123’, căutarea va returna toate numerele de telefon care conțin seria ‘123’.
Introducem seria de caroserie. Şirul de caractere introdus cuprinde întreaga serie aşa cum apare ea în certificatul de înmatriculare.
Folosim butonul [Caută].
Introducem seria de caroserie. Şirul de caractere introdus cuprinde întreaga serie aşa cum apare ea în certificatul de înmatriculare.
Folosim butonul [Caută].
Sunt afișate vehiculele cu seria de caroserie specificată.
În mod normal, în listă ar trebui să regăsim un singur vehicul. În cazul în care apar mai multe vehicule, selectăm vehiculul dorit și, ulterior, remediem eroarea de introducere prin eliminarea seriei dublate.
Sunt afișate vehiculele cu seria de caroserie specificată.
În mod normal, în listă ar trebui să regăsim un singur vehicul. În cazul în care apar mai multe vehicule, selectăm vehiculul dorit și, ulterior, remediem eroarea de introducere prin eliminarea seriei dublate.
Introducem numele sau numărul de telefon al clientului.
Pentru nume și telefon, căutarea este parțială. De exemplu, dacă se introduce ‘123’, căutarea va returna toate numerele de telefon care conțin seria ‘123’.
Introducem numele sau numărul de telefon al clientului.
Pentru nume și telefon, căutarea este parțială. De exemplu, dacă se introduce ‘123’, căutarea va returna toate numerele de telefon care conțin seria ‘123’.
Din listă, selectăm vehiculul pe care îl vom folosi în cadrul comenzii curente.
Dacă este necesar, putem vizualiza istoricul reperelor comandate.
Pentru a merge mai departe, click pe [Folosește vehiculul selectat].
Din listă, selectăm vehiculul pe care îl vom folosi în cadrul comenzii curente.
Dacă este necesar, putem vizualiza istoricul reperelor comandate.
Pentru a merge mai departe, click pe [Folosește vehiculul selectat].
Decidem dacă:
În ambele cazuri, suntem direcționați către formularul specific de introducere date.
Decidem dacă:
În ambele cazuri, suntem direcționați către formularul specific de introducere date.
Cererea a fost salvată. Status-ul este “Cerere de ofertă”. Reperele sunt într-o stare neutră (există, dar nu sunt incluse în ofertă).
În continuare, edităm reperele asociate cererii conform procedurii de aici. Nu uita să le incluzi în ofertă!
Cererea a fost salvată. Status-ul este “Cerere de ofertă”. Reperele sunt într-o stare neutră (există, dar nu sunt incluse în ofertă).
În continuare, edităm reperele asociate cererii conform procedurii de aici. Nu uita să le incluzi în ofertă!
Noi și terți selectați folosim cookie-uri sau tehnologii similare în scopuri tehnice cu acordul dumneavoastră, așa cum este specificat în Politica de confidențialitate.
Vă puteți da acordul pentru utilizarea unor astfel de tehnologii prin acceptarea și închiderea acestei notificări și prin continuarea navigării pe acest website.